SÖS små underverk

Återbesök på SÖS.
Gick bra, eller vad man nu ska säga..

Jag har lite svårt för att glädjas åt att jag inte bröt "båda armarna
eller ett ben också."
Även om jag är medveten om att det kunde varit 7 resor värre så är detta
en jävlig resa jag inte valt att göra..

Jag råkar bara älska att träna och det kostade mej min vänsteraxel.
MEN läkarna och sjukgymnasten garvade åt mig idag.
"Du ska
inte kunna göra som du gör med din arm efter den skadan du har!!"

=)
Det var kul! Mina röntgenbilder såg bra ut. Jag är mer rörlig nu igen när infektionen börjat gå
tillbaka! UNDERBART

Nu kan jag ligga på rygg och lägga båda händer bakom huvudet utan att det gör fasligt ont!
LYCKA

Min sjukgymnast håller mig tillbaka lite när han tycker att min envishet
går lite väl långt men jag gillar honom som fan!
Han peppar och är kunnig och han vill verkligen att jag ska bli
bra! Det stödet känns skönt att ha när man går dit och tränar.

Vissa människor skapar ett förtroende som är sjukt värdefullt när man känner
sig osäker, dum och minst i världen. Anders (sjukgymnasten), Markus (nattssk) och Linn (ssk) 
är tre personer som betytt massor för mig på sjukhuset.

Det finns verkligen små underverk här på jorden och några utav dem jobbar på SÖS!
:)


//Antz



  


Kommentarer
Postat av: puff

ditt andra hem=)

2010-04-21 @ 21:40:52
URL: http://oegonbadskopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0