aa just dee

Just den meningen
"aa just dee"
sitter från och med i förrgår inristad på min högra vrist.

Piff och Puff likadana, sammanlänkade för alltid! <3

Varför just "aa just dee" orkar jag inte ens förklara, förlåt men det blir aldrig lika kul
i er värld som i vår! ;)

Livet blir inte alltid som man tänkt sej.

Jag skulle aldrig BO i Stockholm på riktigt. NU sedan länge Folkboförd och skriven i Stockholm.
Jag skulle aldrig mer sätta min fot på ett sjukhus frivilligt. I vintras bodde jag en månad nästan på Akademiska i Uppsala med underbara killen jag jobbar med.
Jag skulle ALDRIG ta ett telefonjobb. Inte ens över min döda kropp. Jobbade några månader på centum.
Skulle absolut ALDRIG låta kärleken komma såpass nära att jag på allvar skulle bry mig. Hmm.. saker går inte riktigt som planerat.
Jag skulle aldrig i världen tatuera mej. aa just deee, nu sitter den där som en smäck!

Och vet ni, jag ångrar ingenting! ;)

Puss och hej glad 2a Advent!!!

//Antz


Kommentarer
Postat av: puff

du ska aldrig behöva ångra dig.. saker blir inte som man tänkt dig.. de blir bättre=)

uppenbarligen..

piff och puff på äventyr!

och nu finns du alltid på min vrist!

2010-12-06 @ 22:13:24
URL: http://oegonbadskopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0