Been here done this

Det finns inte mkt som slår irritationen av att inte kunna somna!

Trodde det bara var en engångsgrej, eller kanske två men max TRE.. Men icke.. sista v på Akkis sov ja rätt kasst, hade svårt att somna o ett par ggr vaknade jag kallsvettig efter lite orolig sömn, men det var inga stora bekymmer.

Trodde det skulle släppa när jag kom hem till mitt! Men icke... Snarare tvärtom!!

Kroppen är rätt trött,huvudet astrött men somnar ja? nej så fan heller... så jäkla drygt...
Jag hade min sömnlösa höst/vinter för några år sedan, då satt ja vaken o spelade kort hela nätterna, ibland satt mamma med mej,, ibland inte.. Det gick sjukt mkt värmeljus, mamma har skrivit upp. hon är rolig som skriver upp sådana saker! Man skrattade  en del åt henne då, men när man behöver veta saker som som det här vet man vem man ska fråga! :=)  

Mammor är bäst... När Dannes mamma vill lugna honom eller få honom avslappnad så vi kan få på han ortoser mm och han spänner brukar hon alltid mjukt säga, "Dani, hebebi mammor skadar aldrig sina barn.."

det känns så rätt in i hjärtat på mej när hon säger så.. visst finns det mammor som skadar sina barn men då vill jag tro att det är något i dom som inte ska vara där som i handlingens stund slår slint.

Igår masserade ja o Linnea o ja varann lääänge o då för första gången sen ja kom hem somnade jag gott o sov tills kl ringde imorse! Skönt, så massage is the shit!!

Imorn bär det av till gbg o min goa emelie, längtar..

//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0