Älskar oss

Med risk att låta lite självgod men JA, Jag älskar faktiskt oss och med "oss" menar jag Piff och Puff (mej och Linnea) just idag.

Jag är en väldigt spontan människa, oftast i alla fall och ÄLSKAR att göra saker på ren och skär impuls. Det blir så mycket ärligare,verkligare och mer på riktigt då. Precis som att se en live konsert, visst ljudet kanske inte är perfekt, sången inte asbra men det går på det stora hela aldrig att jämföra med en playback konsert! Live är bättre och att leva för NU är väl LIVE om något!?

I höstas när jag och underbar gick på söder började vi prata jul, Jul betyder mycket för oss båda och vi har båda kännt smärtan i bröstet när alla nära och kära plötsligt inte vill fira jul längre!!

Vi bestämde oss för att vi alltid ska fira jul som vi vill och NÄR vi vill. Vi skulle inte ses i december alls så en jul i Januari var given.

Idag är det Julafton i Sköndal.

Den inleddes en vacker vinterdag, solen sken så snön glittrade underbart, tomtegröten stod och puttrade och tillsammans med kanel, kaffe och en julskiva blev detta perfekt!

Sen blidde det pulkainköp och jag tror vi har åkt i allt som lutar nedåt i hela halva Farsta!! =)

Nu är vi precis så mätta man ska vara på jul, vi har glöggat, ätit ost, nötter och frukt i massor!!!
Klapparna är öppna och som alltid när vi sitter och filosoferar med varsin balja kaffe kläcks nya idéer och gamla planer sätts i verket.

Ryanair.com

VI SKA TILL LONDON
Yes, i April åker vi på en 48 h´s tripp till London, ytterligare en listan pryl. Vi ska vandra runt så mkt vi bara kan hinna på timmarna vi har till vårt förfogande, dricka te och äta scones och sen åker vi hem för att fira vår 1-års dag tillsammans! 

JAG ÄLSKAR OSS  av den andledningen att vi får en idé, eller hur många som helst och sedan genomför vi dom, vi lägger dom inte bara i ett fint väldoftande kuvert och försluter det väl för att sedan skjuta det under nån dammig gammal byrå och glömma bort att vi nånsin kom på tanken att göra nåt så korkat! =)

Älskade Puff är hemma och allt är som vanligt, lite bättre kanske...

Våga satsa...
 
//Antz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0