mamman

jag hatar när vi bråkar.. du är en av dem jag älskar mest på hela jorden och den ja kan bli som mest galen på titt som tätt. det finns ingen som får mej att må så bra som du o hjälper mej med ALLT!!!

Allt från att rädda livet på mej till att ge tvättråd när jag får baconfett på den nya dyra tröjan.. vad jag än gör kommer jag alltid stå i skuld till dej..

det enda jag kan göra är att älska dej gränslöst och det gör jag!! snälla tro mej, även när jag skäller, gnäller eller skriker. Man behandlar de man älskar mest sämst ibland och jag försöker att inte låta dej känna av när jag mår dåligt. du hör direkt när något är fel, eller när jag har för mkt runt mej mm och det är då jag stänger av mobilen, för jag vill inte såra dej. Jag känner mej själv och jag vet att jag sårar dej när jag mår dåligt och därför undviker jag dej istället.. Jag sårar dej när jag lurar andra. de som inte vet behöver jag inte stå till svars för men du vet, du säger och när jag inte pallar eller om det träffar och smärtar ja då sårar jag dej istället. 

Jag tror jag har berättat att jag egentligen inte gillar när tex killar är för snälla mot mej, då blir jag elak (som du vet) för att jag inte vet hur annars jag ska tackla allt.. 

Jag vet att jag gör dej galen ibland, jag vet att du oroar dej och ibland känner dej orättvist behandlad men det är inte alltid lätt att vara dotter heller. Jag gör mitt bästa och jag tycker faktiskt inte att jag alltid ger dej den skiten du upplever att du får. Jag är ledsen att du känner så men du vet att jag älskar dej, uppskattar allt du har gjort o gör. du är fantastisk och din styrka oslagbar o jag är stolt att vara din.. Men ibland kan jag bli ledsen, sårad och kanske brusa upp för något du inte ens menat.

Men även du kan ibland vara sur, gnällig, stressad trött mm.. jag har bott med dej under dina dalar o toppar precis som du med mej även om min dal aldrig verkade ta slut. Som sagt så kommer det alltid att göra ont att jag utsatt dej för den smärtan men jag kan inte vrida tillbaka klockan, jag är inte mer än människa jag heller..

jag är bara en dotter som älskar sin mamma väldigt mycket, glöm aldrig det..
Din
//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0