Längtan till havet

Uuufff...
Nu är de inge kul, faktiskt..
Jag pratade m brorsan, han fyller på måndag och ska ha kalas imorn.
Jag kommer inte vara där.

Pratade med min Mamma förut, hon satt i en båt och drack rosé.
Solen sken i Lysekil.
Jag är absolut inte där.

Badar dom är vattnet salt, fiskar de kan de få makrill..
Badar jag är vattnet sött. fiskar jag får jag gud vet vad!?

Jag vill åka hem till pappa, vakna i bäddsoffan, sticka ner till pannberget.
BADA 
Titta ut över havet tills jag inte orkar sitta där mer
Åka båt och känna saltstänken i ansiktet.

Hoppa från båten och fiska makrill.
Dricka kaffe och äta ballerina kex m papps i båten.

Rida i skogen med Pippi och snacka skit och skratta som alltid.
Promenera med Emelie genom Grebbestad och långfika på Elg´s.

Dansa hela natten i Grebbestad, äta en langos och göra nåt dumt!
om inte dumt så kanske nåt busigt..

Visst nu drömmer jag bara om allt det bästa, men låt mig snälla göra det.
För jag saknar dom så och det går fan inte över..
Å jag vill bara åka ner..
 
Om jag somnar och önskar allt jag kan kanske jag vaknar i bäddsoffan hos pappa eller ännu bättre,
i båten ute på sjön. I nån mysig naturhamn, killingen kanske...


Jag ska se en film, ta ett kvällsdopp och drömma mig bort ett slag..

Jag ska inte klaga, 2 min till min fina sjö..
Det är nice, men jag längtar likförbannat!

ROGER

//Antz
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom hem en sväng skruttan,jag längtar efter dig.ibland spelar det ingen roll hur man har det man längtar bara ändå.Älskar dig pusss o kram

2010-07-24 @ 11:28:32
Postat av: Anonym

MAMMAN!! ja längtar efter dej!! va längesen det var ja kallade dej mamman! :)

älskar dej

2010-07-24 @ 14:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0