En för varje tillfälle

Om någon frågar dej vilken favoritfilm som är din,
eller låt..
Är svaret självklart eller omöjligt?

För mig ändras det faktiskt. Beroende på sinnesstämmning.
Världens bästa låt för mig idag kan ju vara en annan imorgon.

Jag ändras ju på sätt och vis varje dag, inte märkbart för vare sig mig eller någon annan men ändå.

Jag vill ha EN låt och EN film.

Ärligt, rakt och tveklöst veta vilka som är mina favoriter men nej..

Det skulle inte bli rättvist om jag svarade på den frågan.


Filmer är ju verkligen så, första gången jag såg "you´ve got mail" var jag på nåt magiskt humör så det var en stor favvofilm rätt länge. Och förlåt, men den är ganska menlös men värmde mitt hjärta på ett sätt jag inte
riktigt kan förklara.

Vissa filmer ser jag jämt om jag är trött, vissa när jag är glad, vissa när jag är ledsen och nån helt annan när tankarna håller på att äta upp mig fullständigt.

Jag ska kolla på film ikväll tror jag.. 
Det bara är en sån kväll! :)


//Antz    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0