Balans

Jag brukar alltid känna att jag hittar balans när jag simmar.

Om jag är på dåligt humör eller ofokuserad. Om jag tänker mycket eller bara behöver ett break!

Vara ensam...

Ja då är simhallen min oas.

Alla gånger.

Inte idag. Eller jo lite, just när jag simmade släppte jag allt.

Det är jag o vattnet och resten spelar ingen roll.

Jag är ingenting, jag måste ingenting och jag bryr mig fan ingenting!

Det är skönt, det har alltid varit så och kommer alltid vara..

Vattnet är min vän i alla lägen, vägen dit kanske inte lika vänlig alltid men väl i är jag alltid samma.

Tyvärr måste även ett russin lämna bassängen förr eller senare.

Då med ett nytt lugn, en annan sinnesstämmning ett annat ALLT men inte idag.

Jag glömde min nya bikini, aldrig hänt förr,måste hämta den imorn..

 Jag fick nästan en dörr i ansiktet för att jag inte var uppmärksam, svimmade nästan i bastun, för att jag glömt dricka innan. Till råga på allt trodde jag att jag tappat nyckeln till skåpet men jag hade bara glömt vart jag hade lagt den!

Fokus är inte ett bekant begrepp för mig en dag som denna..

Och om nu det inte skulle vara nog så blev jag utbjuden av en kille jag sett där ett par ggr. Jag har alltid trott att han simmar i nåt lag (heter det så när man simmar, lag?) för han har kroppen för det och brukar komma på kvällarna...

Vi har aldrig pratat innan men vi krockade vid ingången och började skratta. Sedan kom han fram när jag simmat klart o frågade om jag ville ta en kaffe. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga så jag sa bara:
"Det vore nice men jag tror jag gör dig en björntjänst om jag säger ja till dej idag"
Stackarn, kollade konstigt på mig, jag log sa hej då o gick.

Vilket as jag är.
Jag vet. Jag har dåligt samvete men jag säger ju det!
Totalt sinnesrubbad idag...

Men det gör ingenting, eller?
Imorgon är en ny dag ;)


//Antz


Kommentarer
Postat av: puffeli puff

han har kroppen för det och brukar komma på kvällarna säger du?? humorn är på topp denna underbara morgon!



JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!

2010-06-12 @ 05:17:34
Postat av: Antz

hahahaa.... älskar oxå mej din sjuka jävel! :p

men ja älskar dej meeeee <3

2010-06-12 @ 11:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0