Whitney uppfyllde inte kritiken hon fått

"-Det här skulle jag ha lust att gå på!"
Mammas kommentar när vi igår morse satt i sängen med kaffet och DN.

Hon såg reklamen för Whitney Houston´s spelning i Globen igår kväll.
Jag ryckte på axlarna.
"-Visst, vill du gå kan vi absolut göra det." Jag var varken för eller emot.
Hon har en grym röst, det har jag alltid tyckt. Men att betala massa pengar för en konsert har jag nog aldrig tänkt.


Vänder blad i tidningen Metro och ser ett helt uppslag där hon sågas TOTALT!!!!

""I Dannmark gick folk från konserten.
Nånstans buade de ut henne, nånstans skrek de åt henne mm"

Ja, det var enligt tidningen det sämsta av det sämsta. EVER

DET avgjorde saken! 
Vi går!! 
Jag bara måste se om hon verkligen är så kass de påstår och ser så pluffsig ut som de skriver!


Ut på scenen kommer en vacker kvinna. Lite åldrad men med stil.
Lite putmage men så härlig!
Jag skiter väl i hennes putmage, jag vill se henne lysa och höra henne sjunga!

Hon gjorde sitt bästa och det fanns inget att klaga på.
Hon har haft några tuffa år, ingen pallar att vara på topp livet ut men hon gjorde det bästa!

Hennes dansare var grymma. Hennes körtjejer likaså. Hon har omgett sig av människor som hjälper henne att göra en bra konsert och vilken artist gör inte det?

Hon sjöng som en gudinna trots halsproblem. Man märkte att det var jobbigt men hon gjorde ett bra jobb!

"I will always love you" 
Bara titeln bär på en tung förväntan.
Den är inte lätt att axla.

Hur bra hon än skulle gjort den hade folk väntat sej mer tror jag.
Så hon gjorde det ultimata.

Sjöng första versen.
KONSTPAUS
Hon började fiffla med skorna och sedan med håret.
Backade, blundade och sedan..
BAM! Allt ljus på scenen och refrängen så pampigt genomförd!


Nej jag är inte besviken.

Inte det bästa jag sett men den kritiken hon fått, 
åt helvete med den!!

SKÄRPNING-Hon förtjänar bättre än så.

//Antz 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0