Lite kul men måhända lite läskigt också

Linnea har tagit del av detta spel och som den beundrare till henne som jag är var ja ju tvungen att följa!! :)

-Varje "spelare" börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.

-Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.

-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de blivit tagna och att det ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag kan ibland få för mej att porslin, precis som vi har känslor. Så ibland när jag dukade förr kunde jag aldrig lämna en enskild tallrik eller ett ensamt glas kvar i skåpet. Då skulle den bli ledsen så allt fick följa med ut om så bara som dekoration!

2. Läser alltid tidningen baklänges.

3. Detta är mer en bekännelse än en sanning.. Eller, både ock blir det ju..:p
 Under en tjejmiddag i 7:an utspelade sej min första fylla. Halleluja vilken bekännelse va!? Nej det va ju kanske ingen nyhet för många MEN däremot så har ja mörkat en sak som hände denna kvällen.. Vi var 5 bästa tjejkompisar, ALLA var gott berusade men ett par var DYNGRAKA så vi andra tog mest hand om dom, eller försökte i alla fall. Det höll på att spåra ur ordentlligt för mej oxå denna afton men jag började må illa och gick för att skvätta ner ansiktet och från ingenstans, urlk! Japp ja spydde. I handfatet, ASÄCKLIGT.. Men jag mådde bättre och precis när ja spytt ropade Sandra. vi hade fullt sjå med tjejerna och jag rengjorde aldrig efter mej. Sandra var mest nykter och vi va i hennes hus och när spyan i handfatet upptäcktes sa jag inget. Dagen efter pratade vi allihop och de som vart som fullast och spytt i toan tog även på sej handfatsspyan eftersom de ändå inget mindes. De bara antog att de spytt även där! Men den spyan bär jag egentligen skulden till! Förlåt mej min lögnhals och min feghet!

4. Nu på senare, ja efter mina x antal flygresor har jag fått för mej att det snart är min tur att störta. Det har gått bra för många ggr nu så varje gång jag lyfter blundar jag och tänker "jaha, det var det, detta kommer aldrig gå vägen!" Rent statistisk borde det va min tur snart. Värst är det när jag har sällskap. Då är jag mest rädd att förlora den personen. Förlora den och överleva själv, hemska tanke! Därför känns det bättre när jag åker ensam, då har ja bara mej själv att tänka på!    

5. Att jag badar utomhus regelbundet mellan tidig April och sen november handlar inte bara om att det är härligt, MEST därför men mkt gör jag det för att jag sagt det. Jag hatar folk som säger en sak och gör en annan, eller bangar på ALLT. Säger jag en sak så vill jag verkligen genomföra det hela vägen ut!!

6. Det känns som att alla har olika hyss för sej när man går ute på stan, om det är för att fördriva tiden eller av nån annan orsak har ja ingen aning om men jag kan ibland börja "tävla" med mina medmänniskor. Typ "ja måste komma före henne till nästa övergångställe" eller ja måste hinna minst til det eller detta stället innan vi möts!! 

Seså bli inte rädda nu! :p

//Antz

 http://untiltheraceisrun.blogg.se Hanna
http://www.nadjasliv.blogg.se Nadja
http://meledur.blogg.se Viktor
http://oegonbadskopp.blogg.se/ Puff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0