Duscherskans tid är här

Slut på bitterhet, just nu ialla fall!
:D

Träningen hos sjukgymn idag kändes jättebra. Eftersom mitt ben i armen är såpass starkt och att armen är ordentligt fixerad m hjälp av 13 skruvar så får jag röra så mkt på armen som smärtan tillåter. men lyfta, dra eller putta är förbud..

Men detta att ja får röra visste ja ju så ja har ju hållt på allt ja kan sen ja vaknade efter operationen men det innebär ju att ja ligger typ 6 v före i rehab syftet. :)
perfekt!!

jag kunde göra typ alla övn o få ut o upp armen i 90 grader o han var nöjd o en smula förvånad över allt ja klarade kändes det som men det kändes jättebra!

Jag vill ju till 100000 procent o det vet han så han bromsar mej lite ibland men han känns pålitlig, ja litar på honom o det känns som han verkligen vill hjälpa mej att greja detta :)

men nu har ja rätt ont i armen så ja har bara tränat lungt lungt m armen ikväll men det är en smärta jag LÄTT tar, alla gånger!!

Tyvärr verkar det inte som att ja kommer bli 100%. men han sa att han tror ja kommer vara "nöjd med min tillvaro" va nu det betyder... men men

ja kommer ju inte kämpa mindre efter det beskedet. Men jag är glad att han är ärlig, det är ju det jag vill när jag frågar även om det gör ont.. Det gjorde ont i hela mej när jag frågade om simmningen o han var osäker o "tror" ja kommer kunna simma okej o ryggsim kändes ännu mer tveksamt.

Det kändes..Det känns..

men jag har ju nåt som ni inte har! ja har världens bästa duscherska! haha.. tänk er det va att få hjälp med att raka sej under armen o skölja ur schampoo´t. ja eller bara att ha lite sällis medans du duschar utifall om att du skulle vilja ha hjälp med nåt!

:) så jag har ju världens tur i oturen!!

tack o gonatt!
en lite gladare..
// Antz


Kommentarer
Postat av: Hanna

Oroa dig inte för simningen! Om det nu (gud förbjude) skulle visa sig att armen inte är tillräckligt bra, kan din vän (som också råkar vara simlärare) hjälpa dig att utforma ett simsätt som fungerar alldeles utmärkt utan en vänsterarm i toppskick! Jag har massor av tips!

2010-03-24 @ 09:12:55
URL: http://untiltheraceisrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0