Du får inte

"Du får inte knacka på min dörr om du inte är beredd att komma in,
Du får inte göra om mitt namn och börja kalla mig för din

Du får inte vandra på min väg utan att visa mig ditt mål
och inte stjäla av min godhet för att fylla upp ditt hål

Du får inte riva mina murar som jag omsorgsfullt har byggt
om du inte skyddar mina drömmar, så att jag kan somna tryggt

Och du får inte andas på min panna
inte få mig falla mer
om du inte sen kan stå för all den oreda du ger

och du får inte röra vid mitt hjärta som om allt var uppenbart
men jag önskar inget hellre än att du gör allt mot mig snart..."


Sonja Aldén är måhända ingen av mina stora favoriter men den här låttexten går fan rätt in

Tänk inte, tro inte, gissa inte, förstå inte och döm mig helst inte
Ibland måste saker och ting inte ha en orsak..
Det är inte mer med det


//Antz


Kommentarer
Postat av: Anonym

En del texter är finare än låtarna. :P

2010-05-28 @ 19:22:50
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0