here we go

Jahaja.. Nu är man på språng igen, just nu sitter jag på bussen till Göteborg!


Det har varit underbart väder hemma så det var lite motigt att lämna den goa filten, kaffet och tidningarna vid sjön för att stressa till bussen med full packning!


Hur sjutton lyckas väskan ALLTID bli så jädrans full?
Dessa olösta mysterier alltså... :)

Tog premiärdoppet i min lilla sjö idag, UNDERBART


Nu är det så varmt att man kan simma under vattnet utan att få hjärtstillestånd!
Nice


Alltså, jag är en social människa, det vet ni ju och jag pratar mer än gärna med nya människor, skapar nya kontakter mm men just nu skulle jag utan att skriva för mkt, vilja ha en fjärrkontroll med en STOR off knapp

Vi har åkt ca 2 h och jag vet nog fan ALLT om killen intill mig, jättetrevlig men jag pallar inte mer.. Det blir ju till ett problem nu eftersom vi har ca 4,5 h kvar på bussen... suck..

Men men.. Det är ju alltid kul att känna sig uppskattad! Eller....?


Han snackade i början om att han gillade utsikten från bussen mm, MEN KOLLA PÅ DEN DÅÅÅ

nu måste ja sluta innan han läser!

puss





//Antz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0