Mörker och mys

På sommaren är det inga som helst problem att stiga upp vid 05 på morgonen. Eller oftast inte ialla fall!

Det är ljust som på dagen och man tror klockan är 06 eller mer än så när man vaknar.

NU, shit man vaknar, av klockan! Klockan ringer 07 och man är ändå trött. sjukt.

Förra veckan var det inte mycket sömn. Jag hade en bra veckan förra veckan, på många vis men sömnen blev lidande, den brukar bli det.. Jag fikade med Marcos en dag.

"Tänk va nice det vore om sömn inte var nödvändigt, om det var något vi kunde göra för att vi VILLE!! Ja menar, sömn är skönt så jag vill inte vara utan den. Jag vill bara slippa känna press om att sova ett visst antal timmar varje dygn!"

Han höll med, såklart. Idén är ju lysande! ;)

 

Men samtidigt är det mysigt med lite mörker. Sitta här i min stora huvtröja, tända ljus och dricka kaffe. Kivas lite med Tim och Puff ;)

Jag ska mysa med Puff, dricka mitt kaffe och sen är det på med mössan och springa som gäller.

 

//Antz 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0