Skräp från Kina

Jag måste få berätta...
Jag har varit på jobbet nu i några dagar och igår hände det en grej som var så himla kul!

Jag tränade fina killen på tippbrädan och fick hjälp av hans lillebror.
Pappan tyckte musiken som var på var dålig och skulle sätta i en annan ipod.

Han sitter på golvet, fixar och trixar
Inget ljud..
Det knastrar till lite, ingen musik...
Jag fortsätter med träningen, han fortsätter trilskas med ipoden.

Utan resultat..Eller utan bra resultat i alla fall.
:)
"-Går det bra?"
Jag och lillbrorsan tittar på varann och börjar nästan skratta. Tittar bort och kväver skrattet.
Tillslut hörs det från golvet:
"-Vad är detta för Kina skit? Den funkar inte, den är bara att slänga!"

Sen gick han ut i köket och sa nåt till sin underbara fru.
"-Kolla nu!" sa jag
"-Jag lovar att din mamma kommer få musik ur den här ipoden på 10 sek!!"

"-Tror du?" säger han lite tveksamt
"-Japp!! Tveklöst" svarar jag

"Mamma" kommer in och tar sej en titt på ipoden från "Kina"
Max 5 sek senare strömmar det Arabisk musik från högtalarna!!

Då kunde vi inte hålla oss längre utan började skratta.
Katter styr och hundar lyder... ;)
Det var det!


Sen hade jag något att retas för hela kvällen!

Säg vad ni vill men jag lovar, ni män hade inte överlevt en dag utan oss!

Nattinatt
//Antz 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0