Det oundvikliga gymsyndromet

Det är helt fantastiskt kul. Jag lovar att du känner igen dig i det jag nu kommer skriva om.

Omklädesrum syndromet.

Du kliver in i omklädningsrummet på gymmet eller i simhallen, ser dig omkring efter en länga med skåp där så många som möjligt är lediga. Allt för att slippa trängas i onödan.
DÄR!!

Perfekt det finns massa lediga skåp och två som är tagna i närheten. Du sticker ut och simmar, 30 min, 1 timme eller varför inte 1,5 timmar?
Det spelar ingen roll,

Jag lovar och garanterar att när du precis öppnat ditt skåp efter duschen och ska byta om kommer det någon som givetvis har skåpet intill, ovan eller under ditt.

I början trodde jag det var en engångsföreteelse, sedan tyckte jag att jag var otursförföljd. Tills jag började inse att alla tycker samma sak!! Sjukt!!

"Ursäkta mig men jag har skåpet intill dig, SOM VANLIGT suckar de. Inte att det är mig de alltid hamnar intill utan alltid någon som alltid lyckas bli klar exakt samtidigt!!

Vid alla andra upptagna skåp en bit bort lyser ägarinnan med sin frånvaro men intill mig, jo där samlas alla!

Gissa om jag störde mig på detta ibörjan!?  Tills jag insåg hur komiskt det hela är!!
Känner ni igen er? Haha..

Frågade Viktor om detta förekommer i killarnas också. Tydligen inte.
Då har vi tjejer patent på detta också, kul. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0