En kväll i augusti

Det är aldrig kul att bränna sig i solen men det var enklare att lämna ett soligt och molnfritt Stockholm när det kändes som jag fått nog med sol igår. Det gjorde lixom ingenting att åka tåg i fem timmar. =)

Det är sjukt egentligen hur fint det är i Sverige när det är så grönt som det är nu. När jag lessnade på naturen försvann jag in i Harry Potters värld, moget för en 25 åring va?

Kastade in min välanvända ryggsäck på rummet. Det är nog en av mina mest och BÄST använda presenter någonsin. Pappor vet vad de ska ge sina resgalna ungar!

Cyklade förbi mina älskade klippor för att sedan styra bilen mot Strömstad och kanske världens bästa yogapass med världens bästa yogainstruktör. Var på ett pass med henne i början av juli och det var grymt. Jobbigt men så himla bra! Jag blev lika peppad denna gången som förra och vill bara ha mer och mer och mer!

Sjukt glad och svettig fick jag skynda mig hem till Martin som hade senare lagt sitt kalas för att jag skulle kunna vara med för en gångs skull.

Det är när man sitter med hela familjen samlad man inser vilken bunt härliga idioter de är och jag tänker lite skräckslaget förtjust att jag lär ju bli precis likadan.. =)

Det behövs inte så mycket. En familj, lite mat, lite konstiga skröner och sen kaffe på det. Jag smnyger in och lånar en tjock tröja av brorsan som jag borrar in knäna under.

En fin sommarkväll i augusti.
Vad mer kan man begära?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0