Städpencillin

Säga vad man vill om städning, MEN det finns nog ingen bättre syssla att ta tag i när skallen har för mycket att sortera.
Det är precis som att tankarna och känslorna som annars bara skulle äta upp en innifrån och ut måste hålla sig i schack medan man städar. Så länge man bara kör på funkar det bra OCH det blir rent på köpet. Oftast har tankarna sorterat sig och kaoset klingat av lagom tills dess man är klar. 

I bästa fall. :)

Idag ska jag åka och hämta ut mitt nya pass, på mitt förra passfoto liknade jag mer eller mindre en avslöjad knarklangare med 7 gevär riktade mot mig. Jag ser riktigt skyldig ut!

På mitt nya foto ser jag dock ut som att jag själv tagit hela dosen knart själv. 
Inge kul!!!

Men samtidigt, vem bryr sej?
Det där kortet visar jag upp i olika gater på olika flygplatser för tanter och gubbar som ser ut som en hop trista overhead apparater. I 9 av 10 fall...

Kort är inte min grej, jag är snyggast live helt enkelt!!!
=)

Ha en skön torsdag goa läsare!!

//Antz  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0