Two beds and a.....

Tänkte inte skriva nu, är trött och ska sova..

Ska fundera ut nåt jag kanske kan skriva om imorn när jag är lite mer med i matchen..

 

Men jag hittade en kär gammal låt ikväll som jag inte riktigt vill sluta lyssna på. Den är ganska sorglig..

Egentligen jättesorglig men ändå så himla fin..

"Savage Garden, two beds and a coffee machine."

 

Mycket tonårsminnen där, inte att jag känner igen mej i låten då alltså, tack gode gud för det. Men jag och Emelie lyssnade på deras skiva i fjällen och jag fastnade som en galning för just denna låten.

 

Har märkt att jag dras till sorgliga saker och människors lidande.

Lite hemskt egentligen..

Jag hatar ju olycka och elände men det är ändå något jag alltid fastnar för..

Lite psykovarning där kanske men men..

 

NU mina vänner kastar jag in handduken för ikväll

 

Puss och Godnatt

//Antz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0