Morgonpigg-NOT

Min kropp är fan rolig alltså..

Om jag ska iväg och jobba och somnar sent så vaknar jag ändå av klockan 04.15,

STÖRTPIGG! Eller inte så att jag sjungandes skuttar ur sängen men jag vaknar på riktigt och stiger upp direkt.

Men nu när jag ska iväg och då ändå upp tidigt men inte ska till jobbet, ja då stänger jag av mobilen halvt medvetslös och SOMNAR OM.

Fan.. jag som skulle springa nu tidigt och sen åka till klättringen men nu kändes det på tok för tajt så jag får helt enkelt konka all skit och gå in till klättringen istället.. :( de gör ingenting men det suger att min kropp släpper den diciplinen helt bara för att jag inte ska till jobbet.

jaja, de blir nog bra ändå!

Träna, klättra och jobba!

NICE

Trevlig start på veckan alla fina läsare!

puss

//Antz

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej skruttan!

Kanske du somnar om för att du behöver sova?

puss

2011-01-24 @ 09:26:42
Postat av: Antz

Mamma, du är så klok.. kan inte fatta vart du får allt ifrån? =) puss

2011-01-24 @ 23:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0