Lite västkust och sånt

Sitter med Henke och tittar på "It´s always sunny in Philadelphia".
En för mig helt ny upptäckt, en sjuk och rolig sådan. :)
 
Det var skönt att rulla in på Centralen idag.
Västkustbesöket var en välbehövlig paus från...
ja inget speciellt egentligen men saknaden efter nära och kära gör ibland att jag får svårt att uppskatta livet jag älskar här och då behöver jag åka till västkusten och vara med min fina retsamma familj och sjuka MEN underbara vänner!
 
Pappa och Milli har blivit sambos så nu bor Milli på Torseröd. Jättemysigt! De har fått det jättefint verkligen.
 
De har liksom gjort det till sitt men utan att ta bort det som gör att huset fortfarande känns som hem.
 
Juldagen blev som jag önskade, det och lite mer. 
Var på förfest med lite blandat folk och sen åkte Pippi,Sandra, Rasim och jag till Strömstad och "Cod".
Vaknade dagen efter och började skratta direkt när vi började prata om kvällen.
 
Jag vet inte hur det går till men när Pippi, Sandra och jag går ut och festar händer det ALLTID 
massa konstiga saker.
Galna men roliga saker.
Mitt huvud bankade när vi gick ner och åt frukost med pappa och Milli.
Milli har bara hört om våra tidigare utekvällar och nu fick hon se/höra att det är precis så illa som pappa har berättat =)
 
Vi skrattade så jag fick ont i huvudet och träningsvärk i magen. Vi tog en halkig promenad till pannberget och drack kaffe. Jag försökte verkligen att sluta skratta för det gjorde för ont i skallen men det var omöjligt. Omöjligt att inte ha svinroligt när jag är med dom. 
 
Jag log hela tågresan hem.
 
Åkte direkt till klättringen, Martina var där så det var nice. Klarade en ny svart! Yeey!
Sen trillade jag på balansväggen. Slog i knäet ordentligt och skrapade mig MEEEEN jag klarade nästan en till svart.
Lätt värt det! :)
 
"
Livet är inte dagarna som passerar utan stunderna vi minns"
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0