Underbara fina

Jag har garanterat de mest fantastiska människorna i mitt liv.

De finns överallt, på västkusten, i Härnösand, Oslo, Stockholm, Lycksele, Göteborg och på andra suspekta orter och
alla lyckas de ge mig glädje på sina egna speciella vis. Idag ex fick jag det bästa sms´et av Thomas. Jag log med hela ansiktet när jag läste det för han vet precis vilka knappar han ska trycka på för att göra mig glad. Utan att han har den blekaste aning om att han gör det. :)

Imorgon kväll blir det säsongspremiär på Macri. Det blir nice. Vänner, konstiga främlingar, räkor, ANDERSSON och Högdal står för underhållningen och det ska bli finväder.

Var och gymmade igår. Tyckte ryggen var redo för träning. När vi kört på en timme kom smärtan tillbaka och jag fick tagga ner. Det kändes lite bittert men imorse hade jag träningsvärk i benen och ikväll hörde Henrik av sig och tackade för träningsvärken jag gett honom så vi var inte så kassa ändå.

Imorgon ska jag massera igen. Min förra "klient" gav mig det fina berömmet att det var den bästa massagen hon NÅGONSIN fått och hon brukar ändå gå till Strömstad spa och få lyxmassage. Det var jättekul att höra och gav mig genast nya kunder.

Bra de komsi komsi! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0