Hosta och ändlös snuva

Det finns nog inget som är tråkigare än att vara "sjuk". Jag mår bra men är förskyld och det drar ner mitt humör så himla mycket. Jag kan inte träna som jag vill och jag känner mig allmänt off.

Det var ganska kul att komma till skolan ändå, då kan jag vara bitter med en ton av humor som gör att folk uppfattar och omvandlar bitterheten till humor. Det är bra för helt plötsligt är jag glad och inser att jag mest driver med  mig själv och det faktum att jag blir andfådd av att göra en röris mellen lektionerna. =)

Vi laddar för vårruset nu. Det är 5 km. Ingen större utmaning från början men nu har "PAJ" beslutat sig för att springa under 23 min. Jag tror ialla fall att Pao är på... Jag och Julia har bestämt det. :)

Min utmaningen just nu (förutom att bli kvitt min nedrans förskylning) är att bli bättre på avslappningarna vi gör på stresshanteringen tillsammans med Mona. När jag gör en avslappning efter träninng funkar det bäst, annars får jag lätt spring i bena och det är jobbigt. Då är 12 min avslappning en enda lång pina.

Men jag jobbar på det och det ska ju tydligen bli lättare för varje gång man tränar på det så vi får se imorgon när vi ska ha stresshantering. Hoppas vi får vara ute lite, det ska bli strålande sol och härliga plusgrader! 

Älskar!!

/Annie 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0