Energimassage

Klockan tio imorse när vi fikade kände jag mig halvt väck och helt knockad!

"Skulle inte detta vara ENERGIMASSAGE?" Jag vill bara lägga mig ner och absolut inte resa mig igen.

Lunchrast nu men vi ska snart börja massera igen. Det är så nice att ha massagekurs. Bara strosa runt i myskläder och känna sig mosig. Mitt hår är lika ruffsigt som vanligt så för mig är det ingen skillnad men idag sticker jag inte ut lika mycket eftersom alla ser lika ruffsiga ut, okej inte riktigt kanske.

Mitt rufs är svårslaget men ialla fall! =)

Eftersom hela klassen är här ska vi äta på Älmstas innekrog imorn ;) Tyvärr hade den grekiska stängt, de har en gigantisk giraff utanför som "prydnad" eller något och den vill jag och Jennifer klättra upp på men vi ska nog göra det ändå!

Som någon sa till mig igår:
"Bus hittar man inte på, ibland råkar det bara bli så."

Fantastiskt!

Tillbaka till massagestolen!
//Annie

Kommentarer
Postat av: Sarah

Neeej Annie, HELA klassen är inte där... men ha så skoj ;)

Svar: neeej jag tänkte på dig både igår och imorse.. att du hade gillat det här knasboll. varför är du inte o gosar med oss=??? saknar pusssssss
Annie

2012-11-22 @ 19:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0