Lås för eleverna o odla citronträd

Imorgon ska jag ha mitt motionspass. Det blir dansinspirerad intensivjympa. =)

Jag är sjukt peppad, Felix och Anton ska ha skjorta och Ingrind en glittrid top. Jag gillar att alla verkar ta mitt "klä er bekvämt men party" på allvar. Jag är lite nervös för att jag inte kommer orka med mitt eget pass, det skulle kännas lite kasst.

Samtidigt så vet jag att adrenalinet jag får av att hålla pass för två klasser kommer göra att jag inte känner av att jag är trött lika fort som vanligt men ändå. Lite nervös är jag allt men det ska man ju vara.

Jag hade en föreläsning om stretch för klassen idag. Det gick finfint. Jag trivs med att stå och föreläsa inför folk så det är bara roligt.

Jag har inget vettigt att skriva egentligen, jag mest väntar på att något rum ska bli ledigt så jag kan finslipa passet inför imorn, alla jävla rum i hela skolan är antingen låsta, bokade eller upptagna så jag fick just ett litet psykbryt här i klassrummet då jag kastade ur mig hur mycket jag hatar min skola mm.
Det var inte riktigt sant.

Men det är sjukt irriterande att priserna höjs medan det känns som skolan sjasar bort eleverna och tar in massa externa kurser istället. Bara en sån sak, i ettan hade vi en grön, eller halv vissen växt i korridoren. EN!

Nu är det värsta djungeln där, för att det ska vara fint för alla externa kurser som kommer på besök. Det suger. De har tom odlat ett fucking jädra citronträd.

Men inte är jag bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0