Sängen kallar

Borde gå upp till mitt rum och sova. Verkligen, borde eftersom det inte bara är sent utan för att jag faktiskt är väldigt trött. Det är bara så skönt att sitta här i klassrummet och plugga när ingen är här.

Inte för att jag är folkskygg. Inte alls... Fan det är bara några katter ifrån att jag ska börja kallas "crazy catwoman" =)

Nej nu överdriver jag men det är lungt och skönt att skriva, läsa och lyssna på musik i lugn och ro, inte massa saker omkring som stör eller är roligare än att plugga.

Idag har vi fått mer ordning på vår kommande friluftsdag. Paulina, Julia och jag ska hålli i den första och vi är riktigt taggade för den dagen. Och kvällen... Vi ska ha friluftsdag med övernattning vid havet.

Nu är jag snart klar med min föreläsning om stretching. Känns skönt att ha fått gjort lite nu ikväll, förutom mina 5 timmar jag lagt i Gullvivan för att träna till mitt motionspass. Jag vill verkligen att det ska bli bra och roligt. Tror det kommer bli bra, jag tycker ialla fall att det är roligt!

Intensivgympa med fokus på "dansgolv". Vi ska tänka oss på dansgolvet fast med mer fokus på styrka. Hoppas jag kan få igång båda klasserna ordentligt på måndag. Tagga, tagga, men nu måste jag gå upp och sova.

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0