Solskensdag

"Glöm inte bort din egen träning bara tjejen!"
 
Det var något av det sista min chef på PT-konsulterna sa igår efter vårt frukostmöte på ett café inne i stan.
Hon vet hur min sits ser ut just nu.
Väldigt mycket att göra, många bollar i luften och så JAG på det. Jag som bara vill mer hela tiden..
 
Kombon kunde varit bättre..
 
Igår när jag kom hem var jag helt slut. 
 
Trött efter en bra dag! :) 
Ett väldigt bra möte. Det ska verkligen bli jättekul att få jobba på pt-konsulterna!
 
Efter mötet skulle jag sätta mig och plugga men det tog emot att gå in och sätta mig när det var så himla fint väder så jag gick runt i Vasaparken för att klura ut hur ett styrkepass ute skulle funka där.
 
Hittade en liten cafébod med bord utanför så jag frågade om jag kunde ha kontaken i boden men sitta ute med datorn och det fixade han som jobbade där för mig så jag kunde sitta ute i solen och plugga! Nice!
 
Passade på att simma själv före det var dags att ha simskola.
Så jäkla roligt att ha simskola förresten!
 
Tänkte på det igår.
"Shit, jag får betalt för att lära barnen simma och leka i vattnet med dem!"
Lyx.
 
Jag vet att jag gnäller lite extra till mina vänner o familj just nu. Att jag
är stressad och önskar mig mer tid MEN
Ett stort MEN.
 
Jag är lycklig. Jag lever mitt liv som jag vill nu och såfort alla skoluppgifter är klara kommer det kännas lugnare.
Lite sruktur på livet så kommer det bli ännu bättre och det bästa..
 
Linnéa kommer hem den 12 juni!!!!!!
 
Fan vad skönt det ska bli!
 
Om ni bara visste vad jag saknar henne.
Fick en telefonräkning på 1500 den här månaden.
"Hejhej Tanzania"
Satan vad dyrt att få prata med sin bästa vän.. 
Helt klart värt det, alla dagar i veckan!
 
Dags att sticka till gymmet med PAJ, Kim och Felix.
Sen ska jag massera på Chas.
 
Skulle ju komma ihåg min egen träning! :)
 
Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0