Det lilla

Morgonen började bra tror jag.
Jag älskar att åka bussen till Norrtälje, faktiskt. Ibland med en kaffe i handen, ibland utan.
Imorse blev det utan kaffe, längst fram på andra våningen i dubbeldäckaren med musik i öronen. Av med skorna o la mig tillrätta och slumrade till efter att jag ätit mitt kokta ägg, bananen och min kiwi.
 
Jag kommer inte sakna att åkande fram, tillbaka, hit och dit MEEEEN
jag kommer sakna den där stunden i bussen, i den där lugna bussen tidigt på morgonen innan någon riktigt vaknat, förutom föraren såklart =)
 
Kom till skolan, när lektionen startade kände jag mig lite irriterad, ville inte sitta still och kände mig lättretlig av någon anledning..
 
Efter fikat höll Carro ett kunalini yoga pass för oss i gympasalen. Hon la ut mattor, filtar o tände ljus.
Efter 1.5 h yoga var jag här igen.
 
Landade, andades och kände hur värmen kom tillbaka. Värmen, glädjen och energin.
Precis vad som behövdes idag.
 
Kommer sakna det här.
 
KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Julle

Det märktes inte att du var på dåligt humör vännen

Svar: Va bra! :) Amanda fick nog ta den största smällen...
Annie

2013-01-28 @ 16:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0