När kärleken visar sin bästa sida

Lördag morgon.
Solen skiner faktiskt idag.
Jag som har vaknat i stort sett med solsken varje morgon i tre månaders tid borde kanske skämmas varje morgon jag känner mig lite bitter när det är mulet eller regnar, men det gör jag inte.

Jag förstår inte hur ni alla överlevt denna vinter utan att dö lite inombords men det kanske bara är jag..

Alla vill vi och behöver olika saker och jag behöver havet, kaffet, friheten o äventyren. 
Haft lite ont i kroppen sedan jag kom hem.
Höger hälsena gjorde ont fram till sista veckan på Rarotonga. Så efter två månaders "vila" hade den läkt.

Efter två veckor på jobbet har jag ont igen. Det är okej.
Smärtan är värd glädjen o energin jag känner när jag kör vattenjympan men det är intressant att se hur fort allt blir "som vanligt"

Det är också intressant med perspektiv.
Hur alla småsaker är skitsamma när det känns som man går isär och sönder.

Den här veckan har jag saknat den bättre halvan av mig själv mer än någonsin. Hon som säger rätt saker hela tiden o känner mig bättre än mig själv.
När jag själv är i Afrika gillar jag att det ligger långt borta. 
Just nu? Inte lika mycket..

Mamma och Pålsson kom i torsdags kväll och två år efter Pålsson satte upp min fina vägg fick den tapeter. :)

Det bästa med att vara skilsmässobarn är de där underbara extraföräldrarna man får. 
Inte bara för att de fixar, hjälper till, säger sjukt roliga saker så jag sprutar kaffe på café och visar att de bryr sig på riktigt. Utan för att de gör mina föräldrar lyckliga.

Det är allt en dotter önskar sig.

Apropå dotter..
Grattis P och P!
Ni är så grymma och jag är stolt över er.
Längtar efter att träffa henne och jag kommer kalla henne Annie oavsett.
Försök hindra mig bara!

Nu ska jag snart köra min första helg vattenjympa. Pirrar i magen.
Tänk om de har slutat tycka om mig?

Trevlig helg!





Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️❤️❤️❤️

2015-04-26 @ 16:53:41
Postat av: Anonym

❤️❤️❤️❤️

2015-04-26 @ 16:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0