Bekant känsla

Som vanligt när jag kommer hem från en resa känner jag mej halv.. det spelar fan ingen roll vad som väntar eller hur vackert väder det änmå vara.
 
Jag känner mej tom, rastlös o  det kryper lite i mej. på samma gång som det är jobbigt vet jag att denna känslan lägger sej.

jag ska bara komma in i vardagen o inse att den är helt okej o att jag mår bra här o att jag har mitt liv som jag vill. Men är det inte skumt att min kropp längtar tillbaka till att sova i kylan på gatan litegrann fast ja ligger i min egna mjuka varma säng?
Är man inte helt 100 då eller??

Vi har ju som sagt verkligen left på gränsen gällande allt, då även kosten.. Så igår morse väntade den efterlängtade frukostbuffén på Hilton. O hell yeah den var vi värda! =)

Men ja skojar inte, på en halvtimme hade ja tryckt i mej mer än jag gjort sammanlagt 5 dagar i Paris. Är det konstigt att man hade sjukt ont i magen efteråt då?

Nej verkligen inte men det var SÅ värt det!! haha...
igår gick vi (efter lång vila..)  till hallen o köpte ost till ostkvällen som väntar ikväll + choklad till gårdagens chokladprovning!

mums..

vi delade upp 4 praliner.
en med passionstryffel o choklad
en med citron lakrits
en med hallon o choklad o en vit choklad m yoghurt + nån syrlig smörkräm inuti!

mumigt värre!!
detta åt vi tillsammans med kaffe...

inte dumt!

men nu ska vi ut i solen snart tror ja!
tjing!!

//Antz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0