On the go

Min mormor och morfar firar GULDBRÖLLOP imorn, eller vi firar idag men det är exakt 50 år sedan de gifte sig imorn!

Häftigt...
Jag och Puff kom med ett klassiskt 35 min försenat sj x2000 så vi missade vårt tåg i Göteborg, meeen vi vet ju alla att detta ALLTID händer när jag ska någonstans så det känns alltid bättre när det händer något. Då har man kanske det avklarat för denna gången och hoppas på en smidig hemresa på måndag.

Detta gav mig tid att gå in på Dressman och inhandla kalsonger till min bror i sen födelsedagspresent.
Asskön göteborgare i kassan så han gjorde dagen som redan startat bra ännu bättre. :)

Min fina sambo gav mig en bok idag, jag läste ut den på tåget. Den tog.
Jag visste att det skulle kännas att läsa den men det gick bättre än väntat. Jag var kanske förberedd på värre. Ni vet som när någon talat så mycket om en ASROLIG film. Sen när man ser den själv tänker man "var det allt!?"

Så var det inte med boken, den höll förväntningen, om jag ens hade nån föresten...
Jag trodde nog bara den skulle vara jobbig att läsa. Men det gick bra, fram till sidan 140.
Då gick det inte längre, då brände det lite. Boken stängd och lite Mp3 för att tänka på nåt annat.

Det funkade ganska bra men några tårar gick inte stoppa, jävla skit,,
Den som sa att allt går över ljög.
Jag vet för jag säger det alltid själv.. För jag vill, jag vill och vill och vill..

Ibland räcker inte viljan riktigt till, tyvärr.
Men det är hanterbart och en del av mig, det är bara att tugga i sig. Varsågod det ingår i priset vare sig du beställt det eller inte.

Men jag blev glad för boken. Jag är så himla glad att jag är omgiven av så underbara människor och mitt liv kunde inte se så mycket bättre ut för stunden. Jag är där jag trivs och jag kunde inte vara gladare i tillvaron.

Denna helgen kommer det bli mycket skratt och galet lajbans!! =)

Piff och Puff precis som det ska vara!

 

Med det vi gillar och utan det vi inte behöver!!

over and out.....ROGER

 

//Antz

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0