Piratbus och lite annat

Pigga
Ivriga
Fantastiska
Filuriga
Oemotståndliga
Perfekta
Underbara
Felfria
Fucked up

Japp de e vi de!!

Middagen igår var jättemysig! Mormor och morfar var nöjda, jättenöjda! =)

Mitt under förätten bröt jag och Linnéa ihop totalt. vi garvade så vi inte kunde andas och sen lite till.
Underbart och så himla vi

Efter en stunds avvaktande började de andra garva. Åt oss och att vi inte kunde sluta.

Nu ska vi BADA yeey!!!
bada bada bada bada bada bada bada bada bada bada

Nä jag har inte alls längtat, jag lovar!!!

sen bär det av till Strömstad. Vi ska leka i piratbyn på Daftö, spela minigolf och ta en fika i Strömstad,kanske Backlunds.. Det är ett jättemysigt kondis nere vid hamnen,,,

Ikväll e det bartömnnig på Kallsup. We´ll be there...
vi ska dansa tills vi inte orkar stå på benen!!

Vilken underbar lördag!!!


Puss på er alla glada

//Antz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0