Revanch

EN KVÄLL IKVÄLL, EN KVÄLL I MÖRRA KVÄLL OCH SEN ÄR DET JULEKVÄLL FAN, papps tur iår!! 05.30 ringer min pappa och rabblar just denna mening. Jultradition. Pappa och hans faster hade denna mening som tradition förr, innan hon gick bort. Just denna morgon skulle man vara först på tråden och säga den här meningen och den som hann först vann. skitkul och helt totalt meningslöst! Jag älskar sånt, sånt man bara säger för att det är kul. En liten sak som blivit en jätteviktig grej bara sådär. Det fyller ingen funktion mer än att det är kul. Det borde iför sej vara nog så bra. När pappas faster dog tog min faster upp denna jultradition med min pappa, bra av henne tycker jag! Men jag vill oxå vara med, så en jul började jag oxå att ringa pappa och nu pågår det tävlan varje år. Jag har vunnit några år på raken nu men imorse svarade jag helt ovetandes. Jag har haft mycket annat i skallen så detta var totalt borta. Det var ett kul uppvaknade imorse men det var tusan att han skulle vinna... :) jaja, vänta bara... 2011 blir mitt år! //Antz

Kommentarer
Postat av: Papps

Visst kändes det gött för farsgubben.Att vinna denna viktiga tävling.Hann före syrran med.Så nu är man laddad för 2011.

2010-12-22 @ 20:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0