Stressig dröm

1:a Juni...
Fasen vad snabbt det går nu! 

Sitter med mitt morgonkaffe och försöker vakna lite, 
drömde en jobbig dröm nu på morgonen. Absolut ingen mardröm,
bara en sån där jobbig dröm då det kryper i kroppen på en och man vill bara bort.

Bort eller vakna för att slippa ifrån.
Jag skulle springa Gbg-varvet igen fast vi var inte där utan nån helt annanstans.

Allt gick så långsamt och jag kom på att jag inte hade hämtat ut min nummerlapp och skulle missa min start!

Hela drömmen var en sån man bara vill vakna ifrån, allt känns jobbigt och gissa om det var skönt att vakna?

nä, ska få i mig mitt morgonkaffe och sedan ska jag springa!

Trevlig tisdag..

//Antz 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0