Varm oboy i Vinterviken....

Söndag igen... shit vad tiden går snabbt, fredags kvällen sprang som vanligt förbi i ett nafs, tog en promenad runt djurgården och gärdet hem för att få gå lite längs med vattnet och sedan lukta på hästarna vid gärdet... Gratisterapi e aldrig fel, ler.. Emelie och jag tittade på revyn från ifjol. 1:a akten i alla fall, papps va go du e...

sen kom Emelie på att hon var tvungen att fixa foto till ett prov hon hade på lör morgon, shit... Kom på att centralen har öppet till 01 o där finns en fotomaskin, vi drar!! Lagom slitna o seriösa fixade vi till korten o gick hem för att sova, jag va ju helt slut..

Igår kväll vankades det mysmiddag hos Hanna tillsammans med frugan o Hedda! Å vilken toppenkväll...

Drack rosé, åt fisksoppa och sen bjöds det på glass o bär med kaffe till dessert!! mumms...

Vi satt och babblade i sex timmar om allt mellan disektion av människohjärnor - resor vi gjort/vill göra till grejer barn säger eller vi själva sa eller gjorde när vi va små!! =)

Hellyckad kväll o vi e nog glada att vi avstyrde pokerkväll med grabbarna, de e underbara men vi tjejer behövde nog lite tid att få prata av oss utan att bli störda!! haha..

Emelie mötte mej på vägen hem från karlberg o vi tog en kvällswalk, ja va så himla hype´ad efter vin o MKT sömn... emelie tyckte nog det var bäst så för att få nån sömn inatt alls... =)

imorse var det underbart höstväder o jag tog en morgonwalk runt hagaparken, så kom sonja aldéns nya låt "du får inte" 
o ni som inte hört den,LYSSNA och ni som inte gillar den, va e problemet?!?!? 

Texten e så sjukt bra...

Du får inte knacka på min dörr om du inte är beredd att komma in,
Du får inte göra om mitt namn och börja kalla mej för din
du  får inte vandra på min väg för att visa mej ditt mål
o inte stjäla av min godhet för att fylla upp ditt hål
du får inte riva mina murar som jag omsorgsfullt har byggt
om du inte skyddar mina drömmar så att jag kan somna tryggt
du får inte ha mej som en dröm, när jag vill va din verklighet
du får inte säga att du hoppas om du inte tror du vet
Men du får ta den tid du behöver för att förstå vad det är du vill
du får be en bön att tiden du behöver räcker till
och du får samla dina tankar så våra självar kan få ro så allt vi lovade oss själva kan få gro..

ja resten e lika underbar... satan vilket underverk alltså..
ladda ner, köp lyssna o njut!

Idag har jag, Sara o lilla bettan (saras vovvsing)
varit på promenad till vinterviken, å va fint det är där! vill bo!!!

vi hade gjort varm oboy, köpt frukt o marie kex som vi smaskade på, fan va kex ja åt... 

nu kommer ja inte köpa marie kex på länge... =) men vi hade det kanonmysigt..

kommer bilder nån dag! 
nu ska det pluggas o sen har ja o emelie hyrt en historisk film vi ska se, heja... 

pussen 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0