Jä e fan inte bitter!

.......anymore.....

Seriöst, de två senaste v har jag inte riktigt kännt igen mej själv. Det började väl med att ett par saker för mkt gick emot mej o tillslut blev jag världens bittraste människa som förstorade o förvärrade allt man nånsin kan komma på! Ja e ganska hårdhudad o väldigt glad så jag brukar kunna ta en  del skit o ta nya tag innan det blir to much lixom men i onsdags morse rann bägaren bara över fullständigt..
För tredje morgonen i rad vaknade jag på morgonen o kände att "ok det e ju ingen klocka som ringer o väckte mej precis så va fan e kl!?

Men jovisst, denna ljuva ons har ja försovit mej 1 H!! klär mej (knappt) o kutar till jobbet varav på dessa 18 MIN HINNER JA TAPPA MO SÅ DEN FLYGER I 1000 bitar 2 ggr, Självfallet båda ggr vid en busshållplats me massa folk! 1:a gången svor ja inombords o andra... tja, rätt ut så att säga! 

Efter ett par min  tappar ja en kräm för ca 200 kr som ja inte ens hinner leta efter! Sög...

Nåväl, nånstans inom mej fanns ändå hopp om bättring eller att om ja fyller upp min oturskarma nu borde andra grejer gå bra eller hur? Typ historia a mm

Men det vore väl dumt att hoppas, för precis när ja bytt om o som bäst funderarar på meningen med min existens ringer min mo som precis vaknat till igen efter det dubbla morgondramat. Det e skolan ja skrivit till som berättar att de avslår min ansökan men i vanliga fall skickar de tydligen ut beskeden men eftersom de fattade i mitt brav hur gärna gärna ja ville detta ville de hellre ringa o berätta det mm. Jättesnällt verkligen men jag blev ju inte mindre ledsen för det precis.. Hur ja mådde resten av dan kan ni ju själva räkna ut... 

När ja kom hem till sara på kvällen va ja så jävla trött på mej själv o min jävla bitterhet!! Visst har det varit motigt o jobbigt men det får fan finnas gränser på bitterheten!! Så när ja gick hem ifrån Östermalstog (tog ropsten tuben) på kvällen bestämde jag mej för att rycka upp mej o sluta va bitter o tycka synd om mej själv! "

"Fan ta nya tag o bli dej själv igen Annie"     DONE THAT

Så nu e gamla Annie tebax igen. =) Ja va på Coldplay me Hanna och Ello  igår.. faaan va bra det va! Ja gick till Globen efter jobbet där Ello o Hanna väntade vid halv 3, insläpp kl 6... yes... *ler*

men tiden gick sjuuukt fort o vips satt vi nästan längst fram i första sektionen o vöntade. på att kl skulle bli typ 21.00 o deras spelning va grymt bra och ja har levt lite på den idag oxå...

jahaja, fre igen... Mkt att göra på jobbet. men kul. Hyrde en film på vägen hem, PS I love you
och JA den va bra., Nu sitter ja bara o nickar framför datorn.. ska borsta tandebissarna, vattna blommorna som snart ko mmer att förvandlas till kaktusar......?

Nattinatt kära blogg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0