Doft av gräs

Har nyss kännt Sveriges första doft av gräs 2009! Och då pratar jag inte om den sortens gräsdoft vi ofta kände i CentralAmerika. Den är mindre nice... =) Nej jag pratar om den där första doften av nyklippt gräs, mmm underbart!!

Inte så långt ifrån mej ligger det ett koloniområde, så himla mysigt det är med kolonilotter, skulle också vilja ha en liten stuga på en koloni. När jag nu ska vara där...? Men bara det att kunna säga "jag sticker till kolonin över helgen" mysigt..

Hela veckan har det mer eller mindre lutat åt utgång ikväll, jättekul tyckte jag. Träffa massa kompisar jag inte träffat sen nångång före resan. Men min hals e helt paj, helt paj!

Jag får typ inte fram ett ljud, mer än väsande och ett eller annat målbrottstjut typ. Tänkte en gång att jag kunde gå ändå, hälsa på alla och sedan flyta runt utan att prata så mycket men tom jag inser ju att detta är dömt att misslyckas redan innan! Jag som inte kan vara tyst i mer än 2 min åt gången i vanliga fall lixom.
Jag är ju inte ens tyst hemma i min egen lägenhet när jag är ensam, lyssnar på musik och försöker nynna med trots att det egentligen är fysiskt omöjligt!

Så jag tror jag borde vara vuxen och ta ett moget beslut som lutar åt mkt te drickande hemma i min säng.. Fan va trist...
Borde väl egentligen köra den stilen hela dagen men någon motta på vuxendravlet får det ju vara!!

Nej jag kommer inte palla det så det får bli promenad med Joel i K-ängen för att sedan gå hem till honom och invänta Kristoffer och hemglassbilen! =) Jag har blivit lovad glass för 200 kr idag, en viktig händelse jag INTE haft för avsikt att glömma!! haha.. Jag menar vem kan deppa över en trasig hals när man ska få äta MASSA glass ikväll? Jag är lycklig ialla fall...

Med tanke på gårdagskvällen/natten lär det inte bli så svårt att somna inatt. Jag och Linnea satte ihop möbler här hos mej till kl 04.50 imorse! =) Jag gick och la mej vid 6.00 men fan va kul vi hade! Som vanligt med andra ord, med mkt slit, skratt, kaffe och påskmust fick vi ihop en Tv-bänk, låg bokhylla och en stor byrå. Ok byråns resultat är vi inte helt nöjda med. Alltså den sitter ju ihop med funktionen är inte fulländad precis, det måste ju vara Ikeas fel...

För inte kan vi ha misslyckats med monteringen? Vi bestämde ju igår att vi ska ta över Linneas pappas byggfirma så det kan bli lite ordning. ler..

Nej nu måste jag röja upp lite i min stökiga lya...

Hörs och trevlig helg föresten!!
//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0