Hem ljuva hem

Borta bra men hemma bäst heter det ju så flott...

 Nu så har ja äntligen fått hem min dator! Hel och åter i funktion, nice... Enda nackdelen är väl att man nu åter e fast i internet träsket o det otroliga beroendet det bär med sej..

Lite sent att berätta nu kanske men resan hem i växtrikets lastbil gick bra, Carro körde som vilket proffs som helst och jag satt snällt intill!
Vi va hemma ca halv fem på måndag morgon och det kändes urbra att komma hem o smyga in och hoppa på min älskade Piff som yrvaket gnuggade sina ögon när ja hänsynslöst men kärleksfullt anföll!

Tillbaka till jobb, bad i sjön, stabila intag av nötter, mkt fruktköp i farsta på torget o en fantastiskt Coldplay-konsert på stadion i lördags så kan man vara nåt annat än glad!? =)

saknar min pappa dock, väldigt tomt nu att inte se honom lite varje dag... pappan... 


Nu ska ja dra me mej Piff ut på ett kvällsdopp!!

//Antz

Lite värdelöst vetande bara....

 om nån undrar var de stora bokstäverna "TRÄDGÅRDEN" som hänger utanför den "klubben" på kungsholmen på sommaren finns nu kan ja avslöja att ja vet...  Av en slump gick ja förbi detta lilla gömställe i fredags...

under skanstullsbron!!

Intresseklubben antecknar va???? =)


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0