Äntligen helg!!

Inte för att jag egentligen har något emot veckodagarna heller... Jag har för ärlighetens skull ofta väldigt dålig koll på vilken dag det är. Glömde att det var tors flera ggr igår!

Ena sek trodde jag det var ons, nästa fre och det var en farlig röra i min lilla skalle...
ja, det är inte lätt inte... Men ganska skönt att flyta runt, huvudsaken är väl att jag kommer till jobbet och får gjort det jag ska under dagarna, helst rätt dagar då kanske... =)

Men mornar.. å I love them...

Vaknade strax före 7 imorse, precis innan kl började gapa efter mej! Skönt att sätta på kaffet, hämta tidningen, slå på nyhetsmorgon och bara gosa ner mej i soffan!

Ska äta scones på Wayne´s till frukost idag tror ja.. Lite senare ska jag till farsta och simma!! LÄÄÄÄNGTAR

Blir nog en bra men fullsnickrad helg med födelsedagsmiddag hos Viktor ikväll, lördagspromenad o fika m Joel som vanligt imorn för att sen gå ut och slå klackarna med Malin och Flamsa imorn kväll, ajaj...
Som vi brukar säga när det handlar om utgång med Tysta Mari gänget,

"Quit Mari goes wild!!!"          Kan ju inte bete oss när vi går ut så alltid händer nåt! Uppdaterar om detta på söndag..
                                                                                               kanske...... =)

ThumbnailTrevlig helg önskar Antz mitt i den galna trafiken i Phom Phen eller som Ello sa: Den skenande hjorden i Lejonkungen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0