Vem vill bo i Sahara

Snalla sota medmanniskor, jag har en liten sak att be om.. En tjanst skulle man kunna saga.
Om jag nansin, overhuvudtaget litegrann gor minsta antydan till att jag skulle vilja aka o campa/bo i Sahara snalla stoppa mej!! Bind mej om ni sa maste for tro mej, nar det borjar blasa sand runtomkring da kommer jag tacka er 1000-falt eller mer!!

Det blaser ganska friskt har i "Nicaragua- san juan del sur" just nu sa inatt nar vi skulle sova lat det som hela taket skulle flyga ivag,hela och hela foresten, det e en platbit som ligger over plus hal i vaggarna! haha.. men det e det ja kallar gratis ac! OCH det e billigt, schabbigt e ett negativt ord, ja tycker primitivt klingar battre inte sant?

I alla fall, vi tankte gora ett strandbesok idag, haha.. vi la ner det! Sanden bara yrde runt o tackte oss! fy! ja klickade o vi lamnade stranden for att boka en cykeltripp for imorrn o sen gick vi till en mysig uteservering o fikade o spelade kort hela formiddagen!

Ikvall blir det nog en ol eller ett glas vin for det finns massa mysiga restauranger har vid stranden! ladda infor cykelprestationen! =)

See yaaaa
//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0