Det drar ihop sej

Ja nu har jag packat klart... tror jag..

Det känns precis som vanligt, väskan blir ALLTID full fast jag inte har med mej typ något, och det är sant för jag är inte så tjejjig o har 3648 olika plagg med mej!! Nej, ja har tre shorts, 6 linnen (tänk på att ja tränar varje dag + att vi inte kan tvätta för ofta) en handduk, sovsäcken, mkt solkräm, böcker, flipflops.. och poff, väskan e typ full!

Nu, eller igår kväll när vi satt här jag, frugan, Niclas och viktor och drack glögg o lyssnade på julmusik kände jag mej redo att dra!

 Det som gjort att jag inte längtat så mkt beror på saknaden och det jobbiga med att lämna Danne och efter alla tårar o kramar o pussar på honom känns det okej!

 Nu finns det inget som stoppar oss =)

 PÅ me ryggan, nu nu nu...

Men ikväll är det PINK som gäller, fan va kul!! Vi ska dricka bärs innan så ja ska snart bege mej till bussen.. Tänkte försöka att INTE missa den. kul med förändring i livet! Right?

Jag kommer nog blogga om konserten inatt om ja inte är för full, överenergisk eller totalt däck!! =)Ska prova min nya pilatesboll nu tänkte ja...

 Följ med mej till Namibia vettja, bloggar när tillfällen ges!!

Kram alla goa läsare!!

 //Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0