Dripp dropp, dripp dropp

Åh finns det nåt värre än en kram som ständigt och jämt droppar?
Hur hårt man än drar till den så droppar den!

I början suckar man till,tycker det är lite jobbigt. Efter en liten stund börjar man lyssna. 
Nu börjar det bli jobbigt, men man orkar inte riktigt resa sig och gå och dra till kranen lite mer ändå..

Fan! Nu kan man ju inte tänka på något annat så det man egentligen vill fokusera på blir ju ändå helt meningslöst.

Som NU jag vet knappt vad jag skriver för allt jag hör är dripp dropp dripp dropp.

Sådärja, avstängt!!

Undrar varför vissa ljud retar gallfeber på en och vissa inte alls? Visst man gillar olika saker och hela den biten men högljudda klockor, surrande kylskåp o sånt kan verkligen göra en galen, galen!

Vilket vettigt inlägg jag kom med kände jag..

Visste ni att det är 827 steg över Gullmars-skanstullsbron?
plus-minus några steg.

Vi räknade igår efter en lite, liiite för stor dos alc haltiga drycker så jag vågar inte svära att siffran är 100% 
Vi däremot, var odelat 110% som ALLTID

Tanken var krogen men där hade vi ALDRIG kommit in. Inte ens på gröne jägaren tror ja och DÅ mina vänner, då är det illa hahaha

men vi fick komma in hos Marcos och Matte och där stannade vi, låg i en halvsoft hög och kollade film.

Natten avslutades med en mjukglass vid Gullmars! ;)

Säga vad man vill om oss men man vet ALDRIG vad vi kommer hitta på, vi blir ju minst lika förvånade själva..

Det enda vi vet är att vi alltid har slående kul och att vi är bäst tillsammans och sålänge vi är ett vi kan inget bli dåligt! Eller mindre bra kan det ju bli, vissa saker men det hade ju varit rent ut sagt DÅLIGT om det hade hät och Piff och Puff inte var ett vi! ;)

Ha en härlig PÅSKDAG

puss
//Antz 


Kommentarer
Postat av: Puff

vad underbar du är! är det något vi vet så är det att vi är ett vi föralltid!

2010-04-04 @ 08:33:16
URL: http://oegonbadskopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0