Utskriven och stel

På nåder lät de mig åka hem i måndags! SKÖNT

Mina armar klarade inte mer antibiotika via dropp för de var/ÄR sönderstuckna, röda,blå och svullna! Hett värre!
:) Det var skönt att få komma hem, det enda "dåliga" med att få åka hem är oron. Såfort nåt känns fel,konstigt eller  extra ont blir man lite nojlig och då är det bra på sjukan. Då kan de lugna ner mej ganska snabbt plus att när jag ligger inne vilar jag min axel mer.

Jag VET att den behöver vila men det är svårt. När jag är stel vill jag få den mjuk men den kanske mår bättre av vila nu men är den still "fastnar" den så ÅÅÅÅ det är ett jäkla hamsterhjul rent ut sagt..

Jag mår bättre men är så mkt stelare än innan.. Jobbigt,,,
Jag ska käka antibiotika i tre månader, 10 tabl dagligen.. Hurray!!

MEN
Solen skiner ;) MASSOR skiner den så igår njöt jag, mamma, Erik och Puff av glass i solen på Mariatorget!
Härligt!!

Mamma är på besök, mysigt.. mammor och pappor är bra att ha och det känns tryggt att ha dom i närheten. Det är något jag inte är så bortskämd med fast de är ju även bra att ha på avstånd. De är ju aldrig längre än ett telefonsamtal bort som tur är! ;)

Jag har köpt lite nya kläder, nya skor och ett par solglasögon! Jag passar verkligen inte i solglasögon, tyvärr!
Har aldrig riktigt gjort det, Gud glömde bort att jag skulle vistas i solsken så jag får se lite korkad ut men den bjuder jag på! Så länge ingen spegel är nära kan ja ju inbilla mig att jag är ASSNYGG!!

Tro mej, det gör jag!! ;)

Puss
//Antz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0