En kall Anka är en glad anka

Visst, jag vet att ankor har sitt speciella fettlager som skyddar mot kyla i det kalla vattnet men ändå!! Fy tusan vad jag fryser när jag ser dom bada mitt i självaste vintern i nån jäkla isvak!

Hur kan de ens komma på tanken att "jo men vi badar lite, varför inte?"
Störda!!

Uppsala har gott om änder, toksöta men helgalna med sitt badande!! Efter en dag inne på sjukhuset är det inte helt fel med lite frisk luft. Efter ett långt samtal med läkaren pussade jag Dani och tog med mej "mama" ut på en liten promenad ner till centrum, hon frös typ ihjäl och sen retas hon för att jag tycker det är skönt! Dom tycker typ att jag är galen... Alltid...

Men den bjuder jag på, lite galen måste man vara tror jag, för att själen ska få inre ro. =) Min själ behöver lite äventyr, lite spänning, ja lite av varje helt enkelt! 

När jag sitter med Danne och jag känner att bara vi förstår varandra då behöver jag inte så mkt mer, det värmer, det glädjer, det får mej att må bra helt enkelt. 

Den där killen vet precis hur han ska få mej på bra humör..
Ha en bra v allesammans, jag kommer va med min favoritkille så jag kommer ha en toppen vecka!! =)

Livet blir inte alltid som man tänkt sej men ta vara på det, det går kanske inte i repris..
Kramar 
//Antz

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0