Tänd på Löpardojjor

Det var DET!
tusan så fort tiden går, kändes som jag nyss satt här och skrev på bussen till Gbg, då visserligen intill ett tjatandes psykofreak men ändå! :)

Nu sitter jag allså här igen, solen och jag skiner ikapp efter en helg där jag fått massa ny energi känner jag!

Härligt!!

Påminn mej dock nästa år att efter målgången vill jag ha massage på FRAMSIDA lår!!!
Ajajajaj...

Men träningsvärk är ju ett tecken på att man gjort något vettigt och det är ju nice.

Jag har kommit på mig själv med att vara lite besatt. Besatt är kanske lite väl starkt uttryckt men nåt i den stilen.. När jag satt ochväntade in min startgrupp, färdigstretchad och varm. Då kom jag på mig själv med att stirra gränslöst på allas löpardojjor!!!

Sjukt, jag granskar allas skor och hittar 1000 olika jag vill pröva. Vanliga skor rycker jag mest på axlarna åt men löparskor, UNDERBART..

Jag tröttnar inte heller och skulle jag ha ekonomi till det skulle jag ha mint 10 par åt gången hemma!

DET mina vänner, är något jag ska unna mig att alltid ha gott om ifall jag skulle råka bli rik eller gud förbjude gifta mej rikt en dag. Just den risken behöver ni nog inte grubbla så mkt på eftersom jag aldrig lär gifta mej!

Kände bara nu hur jag rös till av bara tanken! :)
Förlåt mamma,
tovigt hår med kåda i, sjukt mkt energi, kaxig pratkvarn med smutsiga kläder och INGET bröllop! 

Vart gick det fel någonstans? ;)

Ingenstans om jag får bestämma, jag är ju bara jag och det gör mig lycklig och lite smuts rensar magen!

Sen skulle inte massa heta löpardojjor extra försämra sinnesstämmningen precis!

Puss och Kram Sthlm nu kommer jag hem!!!




Lite diskret Tänd på alla cylindrar!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0