Mycket vilja lite tid

Sedärja!

 Om 5 timmar har jag jobbat i 24 timmar i streck! Igår jobbade jag dagen och kvällen, sov max 5 timmar inatt men det sjuka är...

Jag är svinpigg! Peppar peppar

 Det kan bero på sockret i alla pepparkakor jag ätit nu ;) Hört att man ska bli snäll av dom, jag som redan är så sjukt snäll. Man kan ju undra hur detta ska sluta. "Ung kvinna, dött av överdos av snällhet" Eller av för mycket socker...vem vet? =)

Ni som känner mig. Om jag någonsin får för mig att vilja bli chef eller liknande. Snälla stoppa mej! Bind fast mig i ett träd, få mej att slicka på en isig lyktstolpe eller skicka upp med med höjdskräcken på Liseberg och stäng av strömmen medan vi är högst upp och gå sedan hem för dagen! Gör vad som krävs för att få mej att stanna upp där jag är och inte komma loss!

Inte att jag är chef eller så nu, inte alls men jag har lite hand om personal och scheman nu när den ordinare samordnaren är på semester 2v.

Kanon. Jag löser alla problem genom att ta alla otäckta pass själv! Dag, kväll och natt! Nej inte alla pass, nu överdrev jag. jag har underbara tjejer som ställer upp men jag vill inte trötta ut dom för mycket när vi redan har ont om folk så då tar jag hellre fler pass själv. det är lungt nu när det är tillfälligt men det är därför jag ber er att inte låta mig jobba såhär för jämnan.

 Om ni inte vill slippa ifrån mej för ett tag såklart ;) Om så är fallet har ni hittat en bra lösning där, hehe..

Nej jag ska inte gnälla, jag har det bra på jobbet. jag fick ju pepparkakor så vem skulle inte trivas här?! <3 Imorrn ska jag träna, simma, få thaimassage och fixa med lite annat smått och gott. Vet inte hur jag ska få tid att sova mitt i allt detta??? men det löser sig alltid.

Simning och massage är avslappning och träningen min drog så jag vill ju inte välja bort nåt heller men det lär bli en tidig kväll imorrn för mig. ;)

Jag skulle vilja ha en spark föresten, fan va mysigt det vore! Glida runt med den hemma i Sköndal.. borde
kolla upp det där..

kysssss
//Antz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0