Amsterdam *2

Favorit i repris.

I fredags var jag lite halvsugen på att åka till Amsterdam. För lite sömn under veckan och mycket jag "borde" vara hemma och göra fick mig inte direkt att tagga till men det var bara att packa den där stackars ryggan, bita ihop och åka.

Tur att jag inte lyssnade på den bittra rösten som ville stanna hemma för fy satan vad roligt jag haft. Lördagskvällen/natten var den roligaste på länge. Det var ett tag sedan jag skrattade så mycket att jag trodde jag skulle få träningsvärk i magen. =)

Vi hade konferans hela lördagen, på ett fint hotell satt vi och min utmaning var att sitta still och inte speeda loss totalt. Det gick över förväntan. Jag hoppade och skuttade på varenda paus vi hade men det är ju bara hälsofrämjande.

Vi var strax under 40 pers varav fem tjejer... ;)
Det är tydligen för mycket killar men jag vet inte, de är ju svinsköna så mig gör det inget.

Efter en trevlig middag splittrades vi åt så jag och fem killar gjorde Amsterdan osäkert den natten. Vi hade så sjukt jäkla kul och jag skrattade så jag grät flera gånger under natten. Vi hann med ganska många olika pubar och när vi hamnade på den sista anslöt några av de andra och de trodde nog vi hade rökt både det ena och de andra för när vi skulle återberätta saker bröt vi bara ihop och tokgarvade så det var verkligen en lyckad utgång!

Igår (söndag) var alla ganska slitna, utom hälsopedagogen som inte dricker. Hon var tydligen oförskämt fräsch. (Man tackar!!) =)

Det är skönt att kunna flippa ut fullständigt utan en droppe alc i kroppen, dagen efter blir så mycket bättre då inbillar jag mig.

Två av grabbarna och jag hade bestämt oss för att göra Amsterdam på söndag så vi åt frukost. Jag åt nog för oss alla tre... Var hungrig redan när jag gick hem från krogen på natten så jag gick all in på buffén!

Söndagen bjöd på sol så vi strosade runt på gatorna och skrattade åt nattens äventyr, gick på STARBUCKS och köpte en underbart god kaffe och sedan satte vi oss längs med kanalen och dinglade med benen. Nice <3

Vi shoppade lite, satte oss på en uteservering och bara njöt av solen och att vara i Amsterdam.

Jag behövde verkligen den där resan.
Underbart
//Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0