myspys

Sitter och väntar på att min finaste Puff ska komma med bussen.
Vi ska prata och mysa för sista gången på alldeles för lång tid. Hon åker snart tillbaka till Afrika och jag är så glad för hennes skull, hennes och barnens men ledsen för min egen skull.

Jag behöver henne i mitt liv, nära och tillhands men jag vet att man måste låta de man älskar flyga fritt och följa sina drömmar. Det är bara den själviska sidan som inte tycker det är så roligt..

Har tittat på vetenskapens värld och programmet om hur träning inte alltid ger den effekten vi önskar.

Vissa är genetiskt begränsade av att kunna uppnå en bättre syreupptagning oavsett träning. Inte så roliga nyheter men de kan med små medel förändra sin insulinkänslighet och minska risken för diabetes. =)

3 minuter intensiv träning PER VECKA räcker.

Väldigt intressant program. Personligen har jag andra skäl som får mig att älska mitt träningsspäckade liv så för mig blir det ingen förändring men jag tycker det var intressant och bra för de som hatar att träna.

Nu måste jag kila, min fina är här! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0