Schuuuuuk

Jag blir galen!!!!
Jag är sämst på det här...
Låg i soffan igår och tyckte det var otroligt synd om mig själv, Henke hjälpte mig att sätta igång Ally Mcbeal innan han åkte för att fira Konkelibonk. 
 
Jag hatar att ligga still så länge men såfort jag reste mig snurrade världen som slänggungan på Gröna Lund.
Minsta rörelse gjorde mig illamående så det vara bara att lägga sig igen. 
 
Halv tio somnade jag och sov som en stock till halv åtta imorse.
Hur ofta händer det liksom?
Tog mig fem meter till Tv:n o satte på VASALOPPET
 
Gick och tog ett glas proviva. Fick stanna halvvägs och invänta och yrseln lagt sig.
 
Nu börjar det kännas helt okej.
 
Solen skiner ute så jag tror inte jag kommer fixa att sitta här så mycket längre...
En promenad ner till sjön till att börja med och hoppas på en löptur ikväll.
 
Imorgon börjar praktiken på Eriksdalsbadet. 
Kul!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0