aa just dee...

 
 
 
Borde sova.
Borde plugga.
Kan inte göra varken eller...
Började titta på mina bilder,
mycket bilder, mycket skratt och mycket minnen.
 
Galet mycket kärlek.
Fastnar gång på gång på bilder av mig och Linnéa. 
Saknar..
Om ni bara visste vad jag längtar. Vill ringa henne nu.
Men det ska jag inte.
 
Jag ska ringa henne imorgon när jag vaknar.
Jag kommer börja gråta såfort hon svarar. Jag vet det.
Men det är som att vara i ett rum som fylls med vatten.
I början går det bra, jag kan gå i vattnet, det stiger och jag börjar simma.
Vattennivån fortsätter att stiga och jag försöker hålla huvudet ovanför ytan. 
Tills det inte går längre och då håller jag andan för att klara mig.
 
Nu kan jag inte hålla andan längre.
Det är ett tecken. 
En tydlig signal på att jag måste höra hennes röst. 
Prata om vadsomhelst eller bara be henne att säga något roligt så jag slutar gråta och börjar skratta istället. 
 
Bara några timmar kvar.
Godnatt Sverige, Godnatt Afrika.
 
aa just dee... 
 
såhär gick vi hem från krogen i Stockholmsnatten när Linnéas skor gick sönder utanför danshaket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0